création de sites web sur le sujet pétrole et gaz
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت نفت و گاز برای پویایی و نمایش توامندیهای این صنعت و خدمات و تولیدات فرآوردهای نفتی حاصله در پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی و شرکتهای تابعه اهمیت دارد.

اهداف طراحی سایت نفت و گاز

از آنجایی که اقتصاد ایران به متکی به منابع نفتی و سوخت های فسیلی دیگر است فعالیت و حضور این بخش صنعت در عرصه اینترنت برای معرفی خود به میلیون ها کاربر حاضر ، همچنین جذب مشارکت های مدنی، گسترش روابط کاری و انعقاد قردادهای همکاری با همتایان و شرکتهای ارایه دهنده تجهیزات، و پیمانکاران و یافتن بازاهای جدید از جمله اهداف طراحی سایت پتروشیمی یا طراحی سایت نفت و گاز می باشد.

طراحی سایت حرفه ای نفت و گاز پتروشیمیطراحی سایت کارتل نفتی، طراحی سایت پالایشگاه، طراحی سایت شرکت فرآوری نفت و شرکتهای دانش بنیان در این زمینه، طراحی سایت شرکت حفاری و اکتشاف، طراحی وبسایت سوخت ، طراحی سایت انرژی در زمره طراحی وبسایت نفت و گاز و در کل ساخت سایت پتروشیمی محسوب می گردد.

امکانات و سرویس های طراحی سایت پتروشیمی – پالایشگاه

  • طراحی بخش معرفی

مروری بر تاریخچه تاسیس و سوابق فعالیت، اهداف ، چشم انداز پالایشگاه و یا پتروشیمی، اطلاع رسانی پتانسیل ها و توانمندی های بومی و منطقه ای و یا در عرصه جهانی، همچنین تاریخچه بهره برداری و معرفی مجتمع ها و  بخش های مختلف مانند:

پالایش، سکوهای نفتی، آزمایشگاه ،  امور بین الملل، توسعه و پژوهش، منابع انسانی، مهندسی ساختار، مدیریت ایمنی و محیط زیست و غیره

و معرفی طرح های مختلف در حال اجرا و یا آتی، مثل طرح های گسترش و توسعه پالایشگاه، طرح ساماندهی، احداث سکوهای جدید نفتی، طرح های ارتقا کیفیت فرآورده ها، افزایش ظرفیت تولید و غیره

  • طراحی قسمت خدمات تولیدات

‌ نمایش تولیدات و فرآورده های مختلف مانند: نفت گاز، نفت کوره، گاز مایع، پروپیلن، بنزین، نفت سفید

  • دوزبانه یا چند زبانه

وب سایت پالایشگاه یا نفت و گار بصورت دو زبانه مانند فارسی – انگلیسی یا به چند بین المللی دنیا قابل اجرا و پیاده سازی است.

  • آمار و اطلاعات

گزارش آمار صادرات، آمار روزانه و سرانه و میزان تولید و ظرفیت اسمی واحدها و تولیداتی همچون بنزین، نفت سفید و… در این قسمت قابل مشاهده کاربران است.

  • بخش شرکت های تابعه

در این بخش معرفی شرکتهای همکار یا زیرمجموعه مجتمع اصلی پالایشگاه که در پروژه های اکتشاف و استخراج و حفاری و همچنین تولید فرآورده های مشارکت دارند، صورت می گیرد.

  • طراحی صفحه تماس

شماره های تلفن روابط عمومی و بخش های مختلف، آدرس دفتر مرکزی، فرم آنلاین ارتباط با مدیریان واحدها در این صفحه طراحی گردیده است.

  • طراحی صفحه اخبار

رویدادهای مربوط به صنعت نفت و گاز، استخراج فرآورده های نوین، اطلاع رسانی دستیابی به تکنولوژیهای جدید فرآوری منابع فسیلی،  اکتشاف میادین جدید نفت و گاز، اخبار مربوط به همایش ها و کنفرانس های صنعت پتروشیمی از این قسمت منعکس می گردد.

  • طراحی بخش فراخوان

امکان اطلاع رسنی مناقصه ها ومزایدات، فراخوان همکاری و مشارکت، جذب نیرو، قوانین و شرایط شرکت در مناقصه و … از این قسمت فراهم است.

  • طراحی گالری

قابلیت نمایش توانمندی ها، خطوط تولید و میادین نفت و گاز به زبان تصویر در گالری در نظر گرفته شده است.

  • طراحی قسمت ویدئوها

فیلمهای مربوط به اکتشافات، پیام مدیران، فرایندهای شیمیایی جذاب برای عموم مردم در قسمت ویدئو قابل ارایه است.

طراحی وبسایت پتروشیمی و نفت و گاز پیام اوا

  • پیاده سازی سیستم چند رسانه ای ، آماربازدیدکنندگان سایت و کاربران آنلاین ، نمایش گواهینامه ها و استانداردهای اخذ شده ، پیوندهای مفید به سایر سایتهای مرتبط ، نوار جستجو ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ده ها آیتم دیگر از دیگر امکانات طراحی سایت نفت و گاز یا طراحی سایت پتروشیمی است.

طراحی سایت نفت و گاز با پیام آوا

پیاده سازی سایت به شکل حرفه ای و بر پایه آخرین متدهای برنامه نویسی روز دنیا، طراحی گرافیکی و ظاهری سایت بر اساس فضای صنعتی پالایشگاه ها و پتروشیمی ها؛ پیاده سازی سیستم ریسپانسیو یا پاسخگو بریا نمایش بدون نقص و ایراد سایت در صفحات نمایشگر دستگاه هایی همچون موبایل و تبلت؛ پیاده سازی جداول و نمودارهای آماری برای مشاهده و استفاده کاربران ؛ بازتاب تولیدات و افتخارات کسب شده توسط مجتمع پالایشگاهی بطور چشمگیر در وبسایت ؛ قابلیت اجرای دو یا چند زبانگی وبسایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از اهم نکاتی است کهشرکت پیام آوا در طراحی وب سایت صنعت پتروشیمی و سایت نفت و گاز و طراحی سایت پالایشگاه اجرا و پیاده سازی می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی با متخصصان ما در تماس باشید.





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: